Po odoslaní objednávky servisného zásahu Vám pošleme termín, prípadne iné podrobnosti servisu.
Objednávateľ súhlasí s podmienkami na vykonanie servisu našou firmou a to hlavne:
- servisný zásah bude vykonaný: - po telefonickom dohovore, - po potvrdení SMS s termínom opravy na čísle ktoré uvedie objednávateľ v tejto objednávke alebo e-mailovej komunikácií
- ak sa nebude možné dovolať na uvedené číslo , servis nebude vykonaný , objednávku neakceptujeme
- servisný zásah bude uhradený v hotovosti na mieste opravy , vrátane dopravy
- cena za servis je za každú načatú pol hodinu 20 €
- cena za servis v prípade ,že sa porucha neprejaví pri príchode a pri skúške zariadenia je 0,5hod sadzba + doprava
- doprava bude účtovaná podľa skutočnosti iba jedna cesta/ z Ľubotice, ul.Pod hájom do miesta servisu v cene 0,60 € / km
- pokiaľ nebude možné chybu odstrániť hneď pri prvej návšteve , poplatok za zistenie závady je 0,5hod sadzaba + doprava
- servis vykonávaný po pracovnej dobe ( prac.doba je od 7,30 do 16,00hod ) bude spoplatnený sumou navyše 30 € / 0,5hod +doprava
- servis vykonávaný v deň pracovného voľna (sobota ,nedeľa ,sviatok ) bude spoplatnený sumou navyše 50 €/0,5hod + doprava
- hodinová sadzba nezahŕňa cenu náhradných dielov a spotrebného, kotviaceho a mazacieho materiálu
- Ceny sú konečné . Firma CROWN DOOR s.r.o. nie je platca DPH
Vyplňte polia servisného formulára a v texte správy opíšte poruchu Vašej brány :
E-mail a polia označené + sú povinné.Po správnom vyplnení formulára a odoslaní budete presmerovaný na úvodnú stránku webu.
E-mail a polia označené + sú povinné.