Po odoslaní objednávky servisného zásahu Vám pošleme termín, prípadne iné podrobnosti servisu.

Objednávateľ súhlasí s podmienkami na vykonanie servisu našou firmou a to hlavne:

  •   servisný zásah bude vykonaný: - po telefonickom dohovore, - po potvrdení SMS s termínom opravy na čísle ktoré uvedie objednávateľ v tejto objednávke  alebo e-mailovej komunikácií
  •   ak sa nebude možné dovolať na uvedené číslo , servis nebude vykonaný , objednávku neakceptujeme
  •   servisný zásah bude uhradený v hotovosti na mieste opravy , vrátane dopravy
  •   cena za servis je za každú načatú pol hodinu 20 € 
  •   cena za servis v prípade ,že sa porucha neprejaví pri príchode a pri skúške zariadenia je 0,5hod sadzba + doprava
  •   doprava bude účtovaná podľa skutočnosti iba jedna cesta/ z Ľubotice, ul.Pod hájom do miesta servisu v cene 0,60 € / km
  •   pokiaľ nebude možné chybu odstrániť hneď pri prvej návšteve , poplatok za zistenie závady je 0,5hod sadzaba + doprava
  •   servis vykonávaný po pracovnej dobe ( prac.doba je od 7,30 do 16,00hod ) bude spoplatnený sumou navyše 30 € / 0,5hod +doprava
  •   servis vykonávaný v deň pracovného voľna (sobota ,nedeľa ,sviatok ) bude spoplatnený sumou navyše 50 €/0,5hod + doprava 
  •   hodinová sadzba nezahŕňa cenu náhradných dielov a spotrebného, kotviaceho a mazacieho materiálu
  •   Ceny sú konečné . Firma CROWN DOOR s.r.o. nie je platca DPH
Pri servise uprednostňujeme našich zákazníkov.

Vyplňte polia servisného formulára a v texte správy opíšte poruchu Vašej brány :

E-mail a polia označené + sú povinné.

Objednávka servisného zásahu

Po správnom vyplnení formulára a odoslaní budete presmerovaný na úvodnú stránku webu.
E-mail a polia označené + sú povinné.